MAC mascara



Olen käyttänyt Maybellinen mascaroita jo vuosia, sillä minusta ne on parhaimpia. Mutta olen myös uskaltautunut kokeilemaan muitakin merkkejä pääasiassa somemainonnan uhrina..

Sokoksen myyjä lupasi, että tämä MAC in extreme dimension 3D mascara saa ripset näyttämään lähes tekoripsiltä. Olen käyttänyt mascaraa monta viikkoa ja täytyy sanoa, että tuuheat ripset tulee. Välillä tosiaan liiankin tuuheat. Että toimii kyllä, voisin ostaa uudestaankin.



Kokeilin myös Sephoran Bad Gal Bang mascaraa, jonka ystäväni lähetti minulle Lontoosta. Lupaukset olivat vähän samanlaiset, mutta lopputulos hieman erilainen. MAC on minusta huomattavasti parempi. Sephoan tuote täytyy pestä vedenkestävälle meikille tarkoitetulla meikinpoistoainella, vaikka se ei täysin vedenkestävää olekaan.


En pidä liian paakkuisesta lopputuloksesta, mutta toisaalta ripsiväri saa kyllä näkyä kauemmaskin. Yksi kerros ripsiväriä ei toimi millään tuotteella. Nämäkin on toki makuasioita. Laitan yleensä kahta eri ripsiväriä päällekäin, koska olen huomannut että tämä toimii. Ripset saavat olla tuuheat, muttei liian paksut. Omat ripseni ovat luonnostaan melko pitkät ja tummat, joten kestopidennyksiä en koskaan ottaisi.

Ripsille ja kulmille löytyy myös hoitoaineita, mutta periaatteessa kookosöljy ja risiiniöljy ajavat saman asian. On tärkeää muistaa pestä meikki pois joka ilta ja käyttää hyviä ihovoiteita. Öljyjäkin voi sivellä ripsiin silmiä varoen. Mutta pääpaino tässäkin on terveellinen ruokavalio.


Kommentit

Suositut tekstit